A Desigual márkát 1984-ben alapította a svájci származású Thomas Meyer, aki rendkívül fiatalon, alig 20 évesen, a véletlennek köszönhetően kóstolt bele a divatszakmába. A történet önmagában is izgalmas, történt ugyanis, hogy 3000 db használt farmert vásárolt fel, meglehetősen kedvező áron, és szeretett volna valami különlegeset létrehozni belőlük.
A Polo Ralph Lauren a modern amerikai sportruházat vízióját testesíti meg. A márkát – és a neves Polo Pony logót – világszerte elismerték az új „preppy” (sportosan elegáns) életmód szimbólumaként.
A Havaianas a legkeresettebb „flip-flop” papucs a világon, amely 1962 óta minden országot meghódított. Színvilágukkal, sikkes, letisztult, ám vagány megjelenésükkel megtestesítik mindazt, amit az emberek vonzónak találhatnak Brazíliában.
Richard Chai és a JBS igyekszik Cristiano Ronaldo értékeit átültetni a világhírű labdarugó játékos nevével logózott termékekre. A CR7 vállalat történelme és tapasztalata a minőség garanciája – ez az elkötelezettségük mindannyiunk felé.
Davis 1870-ben egy favágó megrendelésére készítette el az első farmernadrágot, amelyhez a fehér vitorlavászon szövetet és az erős vásznat Strauss méteráruboltjában vette. Nagyon strapabíró „göncök” voltak ezek, így nagyon gyorsan népszerűek lettek a munkások körében.
A Lee Cooper egy olyan divatmárka, amelyet 1908-ban alapítottak Londonban, Egyesült Királyságban, és a brandshouse.hu weboldalon is megtalálható. Ez a márka eredetileg munkásruházatot készített, majd az évek során kiterjesztette termékkínálatát az utcai divat, farmer ruházat és cipők területére is.
A Ucon Acrobatics márka 2001 nyarán mutatkozott be első kollekciójával. Az alapítókat a következő elvek vezérelték: egy olyan életstílust tükröző márkát létrehozni, ahol a kreativitás, minőségi anyagok és innovatív technikák megmutatkoznak.
Az M’dM márka négy évvel ezelőtt tört be a hazai piacra, és egyedülálló termékeivel azóta sem lelt igazi konkurensre. Neve ismerősen csenghet, hiszen a legnagyobb európai divatvásárokon is találkozni lehet vele.
A júliusban kezdődő előrendelési szezonra egy újabb világmárkával bővül portfóliónk! Hosszas tárgyalások eredményeképpen a LIU • JO cipők kizárólagos hazai forgalmazói lettünk a multibrand üzletek részére.
A márka története az 1800-as évek végére nyúlik vissza. Első sikere az 1947-es évhez kötődik, amikor is Rodeo Ben a közismert szabó/varró/tervező megalkotta a híres autentikus western jeans –t, és a legnépszerűbb rodeó cowboyoknak ajánlották. Az USA-ban elsősorban munkaruházat és lovaglónadrág volt. A divathoz való szorosabb kapcsolódás az európai terjeszkedéshez kapcsolódott. A 2000-es évekre már komplett „fashion-kollekcióval” van jelen: női és férfinadrágok, ingek, pólók, kabátok, kiegészítők rendkívül gazdag szín-, és méretválasztékban.